مروز یکشنبه ۶ فروردین سال ۱۴۰۲ جلسه تشریح برنامه های سازمان بسیج سازندگی در سال جدید به روش جالب سرهنگ نوظهور مسئول سازمان بسیج سازندگی در یک روستای محروم از آب شرب و سایر امکانات رفاهی با حضور مسئولین سازندگی ۱۱شهرستان به اجراء درآمد.

در این جلسه سرهنگ نوظهور بسیج سازندگی را سرلوحه یک واحد کارساز فنی تلقی کرده و بر استحکام ؛انسجام و روحیه جهادی مسئولین سازندگی الخصوص گروههای جهادی تاکید کرده افزودند:

بسیج سازندگی با همین روحیه جهادی وارد پروژه هایی شده است که دیگران از انجام آن یا اذهان ناتوانی کرده و یا مبالغی را درخواست کردند که بسیج سازندگی فقط با نصف هزینه های پیشنهادی با تمام قوا ورود کرده و همه پروژه های عمرانی نشدنی پیمانکارها را  به نحو احسن شدنی کرده و نقش مهمی را در دستور العمل گام دوم امام خامنه ای بر صفحه تحقق به ثبت رسانیده است.

 

در این جلسه مشکلات آب رسانی و آموزشی دانش آموزان  با همکاری آقای مردانی   نماینده بنیاد علوی و گروه جهادی که جهت تحقق شعار #خدمت_بی_منت  به روستای اوت پاشا بخش مرادلو شهرستان مشکین شهر آمده بودند برسی و بدست جهادگران سازندگی حل گردید.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.