پویش همکلاسی مهربان

پخش لوازم التحریر به خانواده های نیازمند

سردار محمدی اصل: بیش از ابلاغیه سپاه بسته معیشتی پخش کردیم

در پویش همکلاسی مهربان سازمان بسیج سازندگی سپاه استان ۱۵۰۰بسته لوازم التحریر  و ۵۰۰۰بسته معیشتی در سطح استان به دست خانواده های نیازمند رساند.
امروز دوشنبه ۲۸شهریورماه۱۴۰۱ سردار محمدی اصل فرمانده محترم سپاه حضرت عباس(ع)استان با حضور در پویش همکلاسی مهربان ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران این پویش ؛ 
به فرامین حکیمانه رهبرفرزانه انقلاب اسلامی اشاره کرده گفتند: رسیدگی  به  خانواده های کم در آمد و آسیب پذیر  از تدابیر این پیرفرزانه انقلاب اسلامی بود که با دردستورکارقرارگرفتن امر رهبری  امروز با افتخار شاهد حرکت های عظیم همدلی در ساختاربسیج مردمی هستیم.

وی در ادامه افزود: در ابلاغیه  از سوی سپاه پاسداران توزیع ۲۵۰۰ در دستور کار بود اما به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه استان در سال گذشته ۳۰هزار بسته در بین مردم نیازمند و کم درآمد پخش شده است.
سردار محمدی اصل  این توفیق را از سوی عنایات حق تعالی و حضرت صاحب الزمان دانسته گفتند: امیدواریم امسال بیشتر ؛بهتر و با رونق تر از سنوات سال گذشته در خدمت مردم عزیز و غیورمان باشیم  و گام های بزرگتری را برداریم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.