علی نیکزاد:

بسیج سازندگی همیشه مجری و پای کار مردم و محرومین مانده است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت جدی از قانون قرارگاه بسیج سازندگی توسط مجلس انقلابی در دستور کار قرار گرفته و امری لازم و ضروری است تا از فعالیت‌های بسیج سازندگی بیش از پیش حمایت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل؛ همایش رویداد گنج امروز یکشنبه ۲۹ آبان۱۴۰۱ در سالن ولایت استان اردبیل با حضور پرشکوه جهادگران بسیجی و فعالین اقتصادی به اجرا درآمد.

این مراسم میهمان ویژه ای داشت که خود را قبل از اینکه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بداند یک بسیجی جهادگر دانسته و سازمان بسیج سازندگی را تکمیل، بدون نقص، مجری و پای کار عنوان کرد.

دکتر علی نیکزاد تغییر شرایط اقتصادی کنونی کشور را در یک حرکت جهادی اقتصادی دانسته و علل بعضی مشکلات دولت کنونی را نیز باتوجه به روحیه جهادی آیت الله رئیسی و جدیت در حل مشکلات در تغییرات بعضی مسئولین ناکارآمد و جایگزین نیروی جهادی عنوان کردند.

علی نیکزاد در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سالن ولایت سپاه اردبیل اظهار داشت: تشکیل روحیه و فرهنگ بسیج سازندگی در بدنه دولت به دور از بروکراسی‌های اداری برای به پیش بردن برنامه‌ها و کارهای بزرگ یکی از موارد حائز اهمیت و اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

وی بیان کرد: اتکا به توان داخلی به عنوان شعار کلیدی در عرصه‌های مختلف زمینه اقتدار و پیشرفت و عزت ملی را پیش برده و در این زمینه بسیج سازندگی به عنوان مفهومی از خودباوری نوجوانان و جوانان انقلابی می‌تواند ما را در عرصه جهادی به نقطه توان‌افزایی و خوداتکایی برساند که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رعایت عدالت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کشور و استفاده از ظرفیت بسیج و فرهنگ جهادی برای اتمام پروژه‌ها جزو اولویت اساسی است و در این زمینه باید با تربیت نیروی انسانی و نیروی متخصص مبتنی بر گام دوم انقلاب و توحیدی مورد توجه واقع شود.

نیکزاد تصریح کرد: شرایط دولت در وضعیت کنونی بسیار سخت و با مشکلات عدیده همراه است و در همین راستا به عنوان یک راهگشای مهم و اساسی بسیج می‌تواند به عنوان میدان‌دار برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی باشد و به عنوان بهترین گزینه توانمندسازی آحاد مختلف مردم خدمتگزاری برای مردم را رقم بزند.

وی اظهار کرد: حمایت جدی از قانون قرارگاه بسیج سازندگی توسط مجلس انقلابی در دستور کار قرار گرفته و امری لازم و ضروری است تا از فعالیت‌های بسیج سازندگی بیش از پیش حمایت شود که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است که باید در این زمینه تمام توان و تلاش خود را به کارگیریم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.