افتتاح آب شرب روستای نقدی علیا به طول ۱۰ کیلومتر

افتتاح آب شرب روستای نقدی علیا

به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل

*آب شرب پایدار و بهداشتی روستای «نُقدی علیا» مشگین شهر افتتاح شد*

 

🔹فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: مردم روستای نقدی علیا مشگین شهر بعد از چندین سال محرومیت از آب شرب امروز به همت بسیج سازندگی استان اردبیل از نعمت آب شرب پایدار و سالم برخوردار شدند.

 

🔹سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در آیین افتتاح آب شرب سالم روستای نقدی علیا تصریح کرد کرد: آیین افتتاح طرح آبرسانی بسیج سازندگی استان اردبیل به روستای «نُقدی علیا» مشگین شهر مناسبت هفته مبارک بسیج با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، مسئولین استانی و شهرستانی و اهالی این روستا برگزار شد.

 

🔹وی افزود: این روستا از لحاظ جمعیت و ولایتمدار یو در تاریخ انقلاب کارنامه درخشانی داشتند و از مشکل آب شرب برخوردار بودند و در ایام تابستان نیز یک ساعت از آب شرب برخوردار بودند و برای تهیه آب شرب خود به چشمه های دور دست روستای مراجعه می کردند که خدا را شاکر و سپاسگزاریم که این مشکلات به همت بسیج سازندگی رفع شد.

 

🔹فرمانده سپاه حضتر عباس(ع) استان اردبیل گفت: پروژه تامین آب شرب پایدار و بهداشتی این روستا توسط بسیج سازندگی شهرستان اردبیل با اعتباری بالغ بر 103 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و اهالی این روستا پس از چندین سال از نعمت آب شرب بهره مند شدند.

 

🔹سردار محمدی اصل تصریح کرد: این پروژه به طول 10 کیلومتر خط لوله آب ، 100 متر مکعب حجم مخزن و با حجم آب 400 متر مکعب در شبانه روز و همچنین با لایروبی و احداث 2 چاه نیمه عمیق و اجرای قنات و 2 ایستگاه پمپاژ به افتتاح رسید.

 

🔹وی ادامه داد: پروژه آبرسانی روستای نقدی در قالب مجتمع سبلان 170 متر از محل رودخانه تا محل پمپاژ ارتفاع دارد که به همت جهادگران بسیجی از مسیر های صعب العبور و سنگلاخ در راستای انتقال آب لوله گذاری ها انجام شده.

فرمانده سپاه استان اردبیل به همت و تلاش شبانه روزی و جهادی بسیجیان و جهادگران شهرستان مشگین شهر و استان اشاره کرد و افزود: پروژه ای که قرار بود در 11 ماه اجرایی شود که در 6 ماه و 10 روز به بهره برداری رسید.

 

🔹محمدی اصل گفت: بسیج سازندگی استان اردبیل در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکل آب در 454 روستای استان اقدام به ایجاد و توسعه شبکه در این روستاها می کند.

 

🔹فرمانده سپاه استان اردبیل با بیان این که اکنون بسیج در خط مقدم ایجاد امنیت و آرامش در کشور است، گفت: هرکجا نیاز جامعه و اسلام باشد بسیج و سپاه در آنجا حضور خواهد داشت و خدمتگزار مردم شریف و غیور ایران هستیم.

 

🔹سردار محمدی اصل یادآور شد: بسیج، یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است که ۴۳ سال پیش، با فرمان ایشان شکل گرفت. در آن زمان، کمتر کسی فکر می‌کرد ارتش بیست میلیونی بسیج می تواند به چنین جایگاهی برسد که امروز گره گشای بسیاری از مشکلات به ظاهر ناگشودنی، چه در داخل کشور و چه در بلاد مسلمین باشد و به الگویی منحصر به فرد برای همه آزادی خواهان جهان تبدیل شود.

 

#بسیج_خدمتگزار_ملت_ایران

#جهادگران_اردبیل

#بسیج_مردم

#بسیج_پاره_تن_مردم

 

https://rubika.ir/jahadgaran_ardabil

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.